Sprzedaż to podstawa wszelkiej działalności gospodarczej. To właśnie sprzedaż zapewnia przychody niezbędne do funkcjonowania i niejednokrotnie przetrwania przedsiębiorstw na rynku. Zarządzanie sprzedażą to szeroki obszar wiedzy, obejmuje liczne procesy, m.in. planowanie, organizowanie i kontrolę pracy zespołu sprzedawców, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z pośrednikami oraz nadzorowanie logistyki. Menedżerowie odpowiedzialni za sprzedaż i reprezentujący przedsiębiorstwa powinni posiadać wachlarz kompetencji, w tym: umiejętność rozpoznawania zachowań Klienta, przygotowanie oferty, komunikacja z Klientami, utrzymywanie z nimi długotrwałych relacji, badanie potrzeb Klienta, wychwytywanie okazji sprzedażowych oraz zarządzanie potencjałem Klienta.
Podczas szkolenia przybliżamy uczestnikom zagadnienia, które po uprzedniej diagnozie wspólnie uznamy za kluczowe dla rozwoju przedsiębiorstwa. Gwarantujemy indywidualny program i poprawę rezultatów sprzedaży.