Negocjacje zakupowe

Negocjacje zakupowe wymagają, tak jak każde inne działanie w przedsiębiorstwie, pełnego zaangażowania, profesjonalizmu i niezbędnych umiejętności. Jako że rezultat negocjacji zakupowych ma bezpośredni wpływ na rentowność przedsiębiorstwa, warto zapewnić kupcom kompleksowe przygotowanie do spotkań i negocjacji z dostawcami.

 

Podczas szkolenia uczestnicy nauczą się budować swoją pozycję w procesie kupna-sprzedaży oraz wymienią swoje doświadczenia w zakresie własnej praktyki negocjacji.

Negocjacje zakupowe to umiejętność kierowania rozmową z dostawcą w taki sposób, by uzyskać maksymalne korzyści przy zachowaniu dobrych relacji. Pomagają w tym różnego rodzaju techniki, modele językowe, trafna argumentacja oraz dbałość o wizerunek swój jako kupca, jak i firmy, którą reprezentujemy.

  • Analiza stylów i zasad negocjowania w dziale zakupów
  • Diagnoza własnego stylu oraz weryfikacja umiejętności negocjacyjnych
  • Poznanie nowych metod i odpowiednich technik negocjacyjnych, technik perswazji i technik wywierania wpływu, sterowania emocjami i wykorzystywania emocji w procesie kupna-sprzedaży
  • Diagnoza indywidualnych predyspozycji do prowadzenia negocjacji poprzez uczestnictwo w symulowanych negocjacjach kupna i sprzedaży
  • Rozwój własnych umiejętności negocjacyjnych wykorzystywanych w procesie zakupów
  • Umiejętność doboru odpowiedniej strategii negocjacyjnej
  • Kontrolowanie własnych emocji w trakcie negocjacji handlowych
  • Trening radzenia sobie w trudnych sytuacjach negocjacyjnych

DLA PRACODAWCY

  • kompetentny zespół kupców
  • świadomy proces zakupu w firmie
  • niższe koszty zakupu
  • wzrost efektywności pracowników działu zakupu
  • wzmocnienie siły zakupowej w oczach dostawców
  • usprawniony proces negocjacyjny w dziale zakupów

DLA PRACOWNIKA

  • rozwój i trening umiejętności negocjacyjnych (z uwzględnieniem motywacji, komunikacji, zaawansowanych technik negocjacji, perswazji oraz wywierania wpływu)
  • poznanie technik asertywnych wykorzystywanych w pracy kupca
  • umiejętność opracowywania strategii prowadzenia negocjacji z dostawcami
  • wzmocnienie siły zakupowej przed rozpoczęciem negocjacji z dostawcami
  • określenie indywidualnego stylu negocjacyjnego
  • umiejętność stosowania najskuteczniejszych strategii i taktyk negocjacji zakupowych
  • podwyższenie kompetencji z zakresu radzenia sobie w trudnych sytuacjach z dostawcami
+ Czym są negocjacje kupieckich

Negocjacje zakupowe to umiejętność kierowania rozmową z dostawcą w taki sposób, by uzyskać maksymalne korzyści przy zachowaniu dobrych relacji. Pomagają w tym różnego rodzaju techniki, modele językowe, trafna argumentacja oraz dbałość o wizerunek swój jako kupca, jak i firmy, którą reprezentujemy.

+ Cele negocjacji kupieckich
  • Analiza stylów i zasad negocjowania w dziale zakupów
  • Diagnoza własnego stylu oraz weryfikacja umiejętności negocjacyjnych
  • Poznanie nowych metod i odpowiednich technik negocjacyjnych, technik perswazji i technik wywierania wpływu, sterowania emocjami i wykorzystywania emocji w procesie kupna-sprzedaży
  • Diagnoza indywidualnych predyspozycji do prowadzenia negocjacji poprzez uczestnictwo w symulowanych negocjacjach kupna i sprzedaży
  • Rozwój własnych umiejętności negocjacyjnych wykorzystywanych w procesie zakupów
  • Umiejętność doboru odpowiedniej strategii negocjacyjnej
  • Kontrolowanie własnych emocji w trakcie negocjacji handlowych
  • Trening radzenia sobie w trudnych sytuacjach negocjacyjnych
+ Korzyści z negocjacji kupieckich

DLA PRACODAWCY

  • kompetentny zespół kupców
  • świadomy proces zakupu w firmie
  • niższe koszty zakupu
  • wzrost efektywności pracowników działu zakupu
  • wzmocnienie siły zakupowej w oczach dostawców
  • usprawniony proces negocjacyjny w dziale zakupów

DLA PRACOWNIKA

  • rozwój i trening umiejętności negocjacyjnych (z uwzględnieniem motywacji, komunikacji, zaawansowanych technik negocjacji, perswazji oraz wywierania wpływu)
  • poznanie technik asertywnych wykorzystywanych w pracy kupca
  • umiejętność opracowywania strategii prowadzenia negocjacji z dostawcami
  • wzmocnienie siły zakupowej przed rozpoczęciem negocjacji z dostawcami
  • określenie indywidualnego stylu negocjacyjnego
  • umiejętność stosowania najskuteczniejszych strategii i taktyk negocjacji zakupowych
  • podwyższenie kompetencji z zakresu radzenia sobie w trudnych sytuacjach z dostawcami