Efektywność osobista

Dla każdej organizacji ważny jest kapitał ludzki, bez którego trudno byłoby mówić o jakiejkolwiek efektywności, zarówno tej osobistej, jak i tej organizacyjnej.

 

Program szkolenia zwiększającego efektywność osobistą pokazuje 13 kroków, które zaprowadzą uczestników na ścieżkę̨ ciągłej poprawy i pozwolą̨ na wprowadzenie stałych zmian na lepsze, zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym.

W kontakcie z Klientem ważne jest nie tylko to, co widać na pierwszy rzut oka, ale także to, co sprawia, że naszemu pracownikowi się chce, a więc jego motywacja i idąca za tym chęć działania, co z kolei ma przełożenie na efektywność realizacji założonych celów.

 

O efektywności osobistej mówimy w kontekście celów, jakie osiągamy poprzez organizację własnego czasu, planowanie, delegowanie zadań, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych i konfliktowych, czy – dochodząc do sedna – budowanie misji i wizji oraz idącej za tym wszystkim satysfakcji z uzyskiwanych efektów.

  • Wyznaczanie celów, zarówno zawodowych, jak i osobistych
  • Rozpoznawanie źródeł swojej motywacji
  • Ustalanie własnej efektywności
  • Rozróżnianie zadań ważnych od pilnych
  • Ustalanie priorytetów zawodowych oraz osobistych (work-life balance)
  • Wykorzystanie efektywnej komunikacji w rozwiązywaniu problemów i konfliktów
  • Lepsze zrozumienie swojego stanowiska i innych dzięki wykorzystaniu inteligencji emocjonalnej
  • Budowanie wspólnej wizji i celów oraz wspólnych wartości
  • Wzmacnianie satysfakcji z osiągniętych celów
  • Radzenie sobie ze stresem pojawiającym się w pracy

DLA PRACODAWCY

  • efektywny zespół pracowników
  • mniejsza ilość konfliktów w zespole
  • wyższa wydajność pracy poprzez umiejętności organizacji pracy własnej i zespołu
  • wzrost satysfakcji pracowników
  • spójność osobistej wizji z wizją firmową

DLA PRACOWNIKA

  • umiejętność lepszej organizacji pracy własnej i innych
  • stosowanie najważniejszych technik planowania działań z uwzględnieniem celów i priorytetów
    koncentracja na priorytetach
  • umiejętność delegowania części swoich zadań innym
  • radzenie sobie ze stresem
  • świadomość swoich mocnych stron i obszarów do pracy
+ Czym jest efektywność osobista

W kontakcie z Klientem ważne jest nie tylko to, co widać na pierwszy rzut oka, ale także to, co sprawia, że naszemu pracownikowi się chce, a więc jego motywacja i idąca za tym chęć działania, co z kolei ma przełożenie na efektywność realizacji założonych celów.

 

O efektywności osobistej mówimy w kontekście celów, jakie osiągamy poprzez organizację własnego czasu, planowanie, delegowanie zadań, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych i konfliktowych, czy – dochodząc do sedna – budowanie misji i wizji oraz idącej za tym wszystkim satysfakcji z uzyskiwanych efektów.

+ Cele szkolenia z efektywności osobistej
  • Wyznaczanie celów, zarówno zawodowych, jak i osobistych
  • Rozpoznawanie źródeł swojej motywacji
  • Ustalanie własnej efektywności
  • Rozróżnianie zadań ważnych od pilnych
  • Ustalanie priorytetów zawodowych oraz osobistych (work-life balance)
  • Wykorzystanie efektywnej komunikacji w rozwiązywaniu problemów i konfliktów
  • Lepsze zrozumienie swojego stanowiska i innych dzięki wykorzystaniu inteligencji emocjonalnej
  • Budowanie wspólnej wizji i celów oraz wspólnych wartości
  • Wzmacnianie satysfakcji z osiągniętych celów
  • Radzenie sobie ze stresem pojawiającym się w pracy
+ Korzyści ze szkolenia z efektywności osobistej

DLA PRACODAWCY

  • efektywny zespół pracowników
  • mniejsza ilość konfliktów w zespole
  • wyższa wydajność pracy poprzez umiejętności organizacji pracy własnej i zespołu
  • wzrost satysfakcji pracowników
  • spójność osobistej wizji z wizją firmową

DLA PRACOWNIKA

  • umiejętność lepszej organizacji pracy własnej i innych
  • stosowanie najważniejszych technik planowania działań z uwzględnieniem celów i priorytetów
    koncentracja na priorytetach
  • umiejętność delegowania części swoich zadań innym
  • radzenie sobie ze stresem
  • świadomość swoich mocnych stron i obszarów do pracy