IKS™

O IKS™ CO TO JEST?

IKS™ to autorska metoda nauczania stworzona przez HSB.

Wykorzystujemy w niej model 5C™

 

To alternatywa dla tradycyjnych szkoleń, które prowadzone są dla większych grup uczestników, w trakcie których realizowany jest założony wcześniej program szkolenia.

 

Forma IKS™ zakłada z jednej strony maksymalne dopasowanie omawianych zagadnień i zakresu tematycznego do indywidualnych potrzeb uczestnika i specyfiki firmy, z drugiej strony pełne zaangażowanie pracownika, który – dzięki aktywnemu uczestnictwu przy wsparciu konsultanta – angażuje się w rozwiązanie problemów i wypracowanie rozwiązań.

 

IKS™ pozwalają na wypracowanie (przy wskazówkach oraz pomocy Konsultanta) gotowych do zaimplementowania i wykorzystywania rozwiązań.

METODA 5C™

Autorska metoda opracowana przez Ilonę Pawełczyk, stosowana w procesie IKS™ (Indywidualnych Konsultacji Szkoleniowych – alternatywa dla szkoleń otwartych, ale bardziej ukierunkowana na praktykę, wdrożenie,  praca nad konkretnymi sytuacjami, z jakimi ma styczność uczestnik).

1C – COHESIVE ANALYSIS

Przeprowadzamy spójną analizę i non stop zadajemy sobie pytanie „PO CO CI TO?” W praktyce oznacza to tyle, że zestawiamy dane, porównujemy je, testujemy z różnych stron i wyciągamy wnioski. Te dane dostarczasz nam Ty, Twój przełożony, Twoi współpracownicy, dokumentacja Twojej firmy (w zależności od poziomu problemu). Analizujemy te dane również w ugruntowany i przez lata sprawdzony przez nas sposób (analiza pisemna i ustna). Na końcu mamy syntetyczne wyniki, które pozwalają nam przejść do kolejnego etapu.

2C – COMPETENCE

Po zebraniu syntetycznych danych, określamy wraz z Tobą i Twoim przełożonym kompetencje (razem dlatego, by było to spójne pod kątem procesów biznesowych), które masz nabyć bądź doskonalić w procesie IKS™. Pracujemy na Twoim bądź naszym modelu kompetencyjnym. Określamy konkretne zachowania w konkretnych sytuacjach, a wszystko po to, by doskonale dopasować i opracować ćwiczenia i warsztat IKS™.

3C – CASE STUDY

Opracowujemy konkretne sytuacje pod kątem kompetencji i zachowań, jakie mamy wspólnie wypracowywać podczas IKS™. Analizujemy te, które Ty lub Twój przełożony nam dostarcza. PO CO? Po to, by maksymalnie pracować narzędziowo.

4C – Cooperation

Przeprowadzamy bezpośrednie konsultacje, zadajemy zadania wdrożeniowe, prace samokształcące, prowadzimy coaching, przeprowadzamy konsultacje telefoniczne i mailowe. Towarzyszymy w Twoim rozwoju kompetencji.

5C – Conclusion

Na tym etapie czynimy podsumowanie wspólnej pracy podczas IKS™. Dostarczamy raport, który ma określoną i sprecyzowaną strukturę. Ty jako Uczestnik IKS™ dostajesz od nas „pakiet”, z którego możesz czerpać, by wciąż się rozwijać w określonych wcześniej kompetencjach.

DLACZEGO IKS™

  • Dopasowanie omawianej tematyki do Twojego biznesowego świata.
  • Rozwijamy konkretne (wspólnie ustalone po analizie) kompetencje Uczestnika/Uczestników.
  • Wypracowanie konkretnych rozwiązań, które możesz następnego dnia stosować w swojej pracy.
  • Wysoka efektywność i komfort pracy w małej grupie lub indywidualnie.
  • Indywidualny kontakt z Trenerem.
  • Konsultacje telefoniczne z Trenerem po zakończeniu IKS™.
  • Konsultacje poprzedzone są pogłębioną analizą, która składa się z wywiadu z zainteresowanym, często również z przełożonym oraz wypełnieniem ankiety badającej potrzeby szkoleniowe, lub rozwiązaniem case study.
  • Otrzymujesz Manual dobrych praktyk – podsumowanie wypracowanych rozwiązań w skondensowanej, poręcznej formie.

Zadzwoń lub napisz do nas, jaki temat Ciebie interesuje, a nasz Konsultant się z Tobą skontaktuje.

PRZYKŁADOWE TEMATY IKS™

iks-temat-1
Usprawnienie systemu okresowych ocen pracowniczych
iks-temat-2-3
Prowadzenie rozmów z pracownikami
iks-temat-3
Tworzenie harmonogramów projektów

Czas trwania konsultacji

1 LUB 2 DNI

+

KONTAKT ZDALNY

ZAPISZ SIĘ NA IKS™ JEŚLI:

  • null
    Zależy Ci na wypracowaniu indywidualnych i dopasowanych do specyfiki firmy/działu/zespołu gotowych narzędzi lub rozwiązań problemów, procedur czy zasad.
  • null
    Chcesz pracować na swoich przykładach, a szkolenie otwarte nie przekonuje Cię ze względu na różnorodność poruszanych tam tematów.
  • null
    W Twojej organizacji tematem zainteresowana jest 1, 2 lub 3 osoby, a szkolenie otwarte jest zbyt ogólne.
  • null
    Zależy Ci na indywidualnym podejściu i dopasowaniu omawianych treści do Twoich potrzeb.